Inktober 2020

01.12.2020


Inktober je počin jednoho kreslíře Jaka Parkera, který si jednou řekl, že během měsíce října bude kreslit denně technikou perokresby, fixem, popisovačem - zkrátka INKoustem. A to proto, aby si tuto techniku řádně procvičil. A aby v tom nebyl sám, vyzval další lidi, ne nutně výtvarníky, aby se připojili. A nyní je to už mnoho let, kdy se každoročně této výzvy účastní lidé z celého světa, obrázky zveřejňují na sociálních sítích a tak se navzájem mohou podporovat, hodnotit, inspirovat.

Letos jsem se připojila i já a moc jsem si to užila. Pravda, najít si každý den čas (nebo téměř každý den, přiznám se, úplně poctivá jsem nebyla) - to byla výzva v tomto kolotoči rodina-práce-domácnost. Ale bavilo mě to. :-) Kresby jsem poskládala do krátkého videa a zvu Vás k prohlídce.

https://youtu.be/p7HDwBCQ4u8

Snad se bude líbit, mějte se. :-)


Renča Ficková



2020 Renáta Ficková | Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky